Inbound 2022: nieuwe HubSpot functionaliteiten

Tijdens Inbound 2022 introduceerde HubSpot nieuwe product features die marketing en sales teams faciliteren een interne samenhang te creëren tussen de verschillende systemen en data. HubSpot heeft als voornemen een connected platform te bieden met geïntegreerde applicaties, een noodzakelijk goed in The Age of the Connected Customer. In deze blog ontdek je de nieuwe product features in HubSpot.

 


Functionaliteit 1: Marketing campaigns

  • Campagne assets en kanalen onder een gezamenlijke reporting.
  • Gezamenlijke kalender voor je campagneteam.
  • Campagne doelstellingen.
  • Totaal aantal campagne sessies.
  • Contacten en inkomsten gegenereerd uit de afkomstige deals.
  • Reporting in review modus: hierdoor kan je de meest belangrijke data van elke campagne direct met elkaar vergelijken.

Functionaliteit 2: Customer journey analytics

  • Customer analytics dashboard met een visualisatie van de gehele customer journey en path to purchase van prospect, naar lead, naar klant.
  • Filter op event of asset touchpoints.
  • Maak gebruik van HubSpot’s zeven attributie modellen.

Functionaliteit 3: Crafted data management
  • Bekijk een data model overview van de verschillende data objects.
  • Creëer zelf een data object met de custom object builder.
  • Property data formules: format property data met custom formules, zoals het berekenen van de einddatum van een contract.
  • Data quality command center: problemen in je data monitoren.
  • AI powered automation recommendation: een tool die data fixes adviseert.

Functionaliteit 4: Customize your CRM

  • Je kan nu jouw sales records handmatig instellen per pipeline met board cards van alle pipeline objects behorend tot een bepaalde sales property (alleen mogelijk in HubSpot Enterprise). Door deze aanpassingen geeft je CRM de deals en properties weer die voor jouw organisatie het belangrijkst zijn.

Functionaliteit 5: Payments
  • Verstuur e-mails met betalingslinks.
  • Voeg betalingslinks toe aan een webpagina op je website.
  • Maak en verstuur offertes.
  • Maak gebruik van paid meetings.
  • Betalen met credit/debit card of ACH bank transfer.
  • Automatische herhaalbetalingen instellen.
  • Integratie van succesvolle betalingen in accounting software.

Meer weten over HubSpot?

Wil je weten hoe je met deze updates meer haalt uit jouw HubSpot Portal? Plan een call met ons in.