Kennis delen doen we graag

Wat is een marketing stack (en hoe maak je er één)?
Een marketing stack, MarTech stack is een verzameling van alle marketing tools die door marketeers worden gebruikt .
Naar het artikel

Met een slim conversiepad verhoog je de conversie op je B2B website
Structureel leads genereren is één van de belangrijkste taken op het bordje van de moderne B2B marketeer.Een slim ingericht conversiepad helpt je hierbij.
Naar het artikel

Traffic verhogen? Werk met Unique Selling Point marketing!
In dit blog geef ik je tips voor het bepalen van jouw Unique Selling Point en vertel ik je hoe je USP marketing inzet.
Naar het artikel

Het Revenue Cycle Model: een handig hulpmiddel bij lead management
In dit artikel beschrijf ik hoe het Revenue Cycle Model je kan helpen met het stroomlijnen van je lead management. Klik op de link om verder te lezen.
Naar het artikel

Visuele content: trek de aandacht van je doelgroep
Een foto zegt meer dan duizend woorden. In dit blog gaat het om aandacht trekken en online vindbaar zijn dankzij visuele content, lees hier meer.
Naar het artikel

Sociale Marketing: Word-of-Mouth Case Studies (Superdry en Starbucks)
In dit artikel laat ik aan de hand van diverse cases zien hoe je kunt profiteren van Word-of-Mouth marketing. Lees snel verder!
Naar het artikel

HubSpot integraties: daar ís een touw aan vast te knopen
In dit blog lees je waarom je HubSpot integraties moet overwegen, wat veelvoorkomende fouten zijn en geef ik je inspiratie voor koppelingen.
Naar het artikel

Haal meer uit B2B mail: e-mail marketing tips voor 2023
E-mail marketing tips voor 2018: met deze technieken en tactieken haal je meer uit B2B e-mail marketing.
Naar het artikel

De 5 essentiële onderdelen van een moderne B2B growth strategie
In dit blog lees je welke onderdelen niet mogen ontbreken in een moderne B2B growth strategie, zowel op de korte als op de lange termijn.
Naar het artikel