Vet Digital wordt Bright Digital: grootste HubSpot Partner van Benelux

Vet Digital wordt Bright Digital

In 2023 sloegen Vet Digital, Bright Digital en DELTA Equity Partners de handen ineen om een HubSpot Powerhouse te creëren. Na een jaar van succesvolle samenwerking, gaat per 1 september 2024 ook Vet Digital onder de naam Bright Digital acteren. Hiermee is Bright Digital met meer dan 75 medewerkers, vier locaties en talloze accreditaties per direct de grootste HubSpot Partner van de Benelux.

Gezamenlijke focus op HubSpot

Bright Digital heeft bewust gekozen om het HubSpot Customer Platform centraal te stellen in hun kernactiviteiten. Met HubSpot kunnen bedrijven namelijk beter groeien dankzij krachtige software. Het platform verbindt naadloos data, teams en klanten op één AI-gedreven platform dat met de onderneming meegroeit. Als fullservice HubSpot partner ondersteunt Bright Digital klanten om het maximale rendement uit hun business te halen met behulp van HubSpot. 

Samenvoeging van Vet en Bright

Johan Lammers, CEO en medeoprichter van Bright Digital, vertelt: “We zijn de samenvoeging van de bedrijven zorgvuldig en geleidelijk aangegaan door eerst een samenwerking te starten. Achter de schermen hebben we ervoor gezorgd dat alle processen naadloos op elkaar aansluiten. Dankzij de succesvolle samensmelting profiteren onze klanten nu van een diepere en bredere expertise.” Lambert van Asselt, CMO en medeoprichter van Bright Digital, voegt hieraan toe: “Vet en Bright lijken qua cultuur, services en kwaliteit erg op elkaar. We werken nu al een tijdje samen en het voelt alsof we al één grote familie zijn.” Oprichter van Vet Digital Erik Verpoort voegt daaraan toe: “Door de samenvoeging tot één bedrijf zijn we in staat om zowel de mid-market als de corporate markt te bedienen. Bovendien hebben bedrijven niet alleen behoefte aan een specialist, maar juist ook aan strategisch advies en begeleiding in hun digitale transitie.”

Het nieuwe Bright

Onlangs is Bright Digital door HubSpot verkozen tot Partner of the Year in de regio Benelux. Tevens kwam de organisatie met stip binnen in de Emerce100 in de categorie ‘specialized’ én verkreeg ze een notering in de Top 250 snelstgroeiende bedrijven (volgens het jaarlijkse onderzoek Erasmus Centre for Entrepreneurship). Het is dan ook niet voor niets dat steeds meer mooie merken de weg weten te vinden naar het nieuwe Bright Digital.

Bright Digital heeft de ambitie om nog verder te groeien op de Europese markt en daarnaast klanten beter van dienst te kunnen zijn door het aantrekken van nog meer kennis en resources. Per 1 september zal Bright Digital dan ook haar werkzaamheden voortzetten vanuit de vestigingen in Amsterdam, Apeldoorn, Nijmegen en Kopenhagen en zich ten volste inzetten om meer rendement uit de business van klanten te halen.

Bij vragen aan de hand van dit persbericht kan contact worden opgenomen met Lambert van Asselt via 06-22476868 of lambert@brightdigital.com