Bij de Inbound Marketing filosofie draait het om het creëren en delen van waardevolle content op het juiste moment. Hiermee trek je potentiële klanten aan door juiste en relevante content te produceren die je doelgroep helpt, in elke fases van de klantreis. Het belangrijkste middel om dit te realiseren is: jouw website! Dat is namelijk de plek waar je je content aanbiedt, waar je jouw potentiële klanten naar toe wilt leiden en waar je deze websitebezoekers om kunt zetten naar leads. Jouw website moet niet alleen visueel aantrekkelijk zijn maar juist ook functionaliteiten bevatten om content toe te voegen die leads aantrekt en converteert. In deze whitepaper nemen we je mee in de stappen die je moet ondergaan om jouw website klaar te maken voor Inbound Marketing. 

In deze whitepaper komt o.a. naar voren:

  • Vijf veelgemaakte fouten
  • Tien stappen die je kunt doorlopen om jouw website klaar te maken voor Inbound Marketing
  • Gratis scan: Is jouw website klaar toe aan vernieuwing of optimalisatie

Download de whitepaper

  • CRM checklist 1
  • CRM checklist 2