HubSpot Service Hub
De verwachtingen die aan je klantenservice worden gesteld zijn hoger dan ooit. Dag en nacht bereikbaar, een hoge reactiesnelheid, persoonlijke service én dan ook nog bereikbaar via elk mogelijk communicatiekanaal.
De HubSpot Service Hub helpt je om eenvoudig je klantenservice in goede banen te leiden. De Service Hub zorgt ervoor dat jouw team efficiënter samenwerkt, klantvragen professioneel kan afhandelen waardoor de productiviteit en de klantervaring worden verbeterd.

Efficiënter samenwerken voor betere klantrelaties
De belangrijkste reden om je klantenservice te verbeteren? Dat is het verbeteren van je klantrelaties. HubSpot Service Hub brengt jouw customer service data en -kanalen samen in één CRM-platform. Hierdoor kan jouw klantenservice klanten efficiënt ondersteunen, relaties onderhouden en klanttevredenheid laten groeien.

De populairste functies van HubSpot Service Hub
-
Live chat
Met een live chat op je website hebben klanten de mogelijkheid om laagdrempelig contact met je op te nemen en help je ze direct wanneer zij je nodig hebben.
-
Knowlegde Base
Verzamel in de kennisbank alle vragen die herhaaldelijk gesteld worden door jouw klanten en verlaag zo het aantal supportverzoeken.
-
Ticketsysteem
In het ticketsysteem komen alle problemen en vragen van klanten binnen en kunnen direct vanuit één inbox worden beantwoord. Daarnaast zorgt het systeem voor een ideale samenwerking op de klantenserviceafdeling.
-
Automatiseer je klantenservice
Automatiseer onnodig handmatige processen binnen jouw organisatie en zorg dat verschillende afdelingen met elkaar in contact staan.
-
Vraag om feedback
Maak gebruik van enquêtes om feedback van jouw klanten te verzamelen en zo de klantervaring te verbeteren.
-
Maak playbooks
Verzamel alle bronnen en gidsen die jouw customer care team kunnen helpen bij klantvragen. Dit helpt jouw team om hetzelfde hoge serviceniveau te bieden én versnelt het proces, zodat klantvragen sneller worden beantwoord.
Hoe kunnen wij jou helpen?
-
Service Hub Onboarding
Bij de HubSpot onboarding wordt jouw HubSpot account zo ingericht zodat het direct gebruikt kan worden. Een HubSpot Service Hub onboarding bestaat onder andere uit:
- Inrichten inkomende communicatiekanalen;
- Het plannen van meetings;
- Live chat implementatie;
- Het opzetten van gestandaardiseerde e-mail en chat antwoorden;
- Ticket pipelines;
- Ticket automatisering
Lees meer over HubSpot Onboarding -
HubSpot Integratie
Mogelijk heb je al verschillende online tools waarin je data beheert in gebruik. HubSpot biedt duizenden integraties aan die met deze tools kunnen ‘praten’. Wij helpen jou om inzicht te krijgen in de gewenste en noodzakelijke datastromen en integreren met HubSpot waar nodig. Het einddoel is meer inzicht en minder beheer in verschillende systemen. Oók wanneer het gaat om systemen die nog geen standaard koppeling met HubSpot hebben.Lees meer over HubSpot Integratie -
HubSpot CRM migratie
Een CRM migratie is een serieuze zaak, maar je moet het niet moeilijker maken dan het is. Kies je voor een HubSpot CRM migratie, dan omarm je ook heel veel mogelijkheden voor het verbeteren van je marketing- en salesprestaties. HubSpot kent een soepel migratietraject. Daarmee stap jij soepel over op jouw nieuwe CRM zonder dat dit leidt tot verstoringen van jouw dagelijkse processen. Heb je daarbij hulp nodig van een expert, dan kun je vertrouwen op de kennis van Vet Digital, HubSpot Diamond partner.Lees meer over HubSpot CRM migratie -
HubSpot Trainingen en Support
Om snel aan de slag te gaan met HubSpot bieden wij verschillende workshops en trainingen aan. Dit met als doel om HubSpot goed te leren kennen en gebruik te maken van tips & tricks zodat je team zelfstandig aan de slag kan.
Tijdens de Service Hub Training leer je onder andere meer over NPS scores, tickets, chat en de Knowledge Base.Lees meer over HubSpot Trainingen en Support
HubSpot het alles-in-één platform
HubSpot is het alles-in-één platform. De verschillende Hubs vormen samen een krachtig middel om klanten te werven én te binden. Voor de beste klantenservice vul je de Service Hub dan ook aan met de Marketing-, Sales-, CMS- en Operations Hub.

Wij helpen bedrijven groeien
Als Growth Agency denken wij met bedrijven mee van strategie tot aan uitvoering. Samen gaan we jouw bedrijfsdoelstellingen behalen!
Met ons team van specialisten gaan we op zoek naar een strategie die past bij jouw bedrijf en zorgen we dat potentiële klanten jou vinden in plaats van jij hen.

Plan direct in mijn agenda
Tijdens een call van ongeveer 30 minuten bespreken we al jouw vragen, doelstellingen en uitdagingen. Ik help je daarna graag verder met een aanpak die aansluit bij jouw behoeften.
Kies een tijdstip in mijn agenda en ik neem telefonisch contact met je op. Tot snel!
