De 5 beste HubSpot updates van juli 2023

Om nog beter te worden, blijft HubSpot verbeteringen aanbrengen. De dagelijkse uitrol van nieuwe functies, die gebaseerd zijn op feedback van gebruikers, zullen je leven makkelijker maken. Blijf op de hoogte van alle nieuwe functies om HubSpot optimaal te benutten! Hier zijn de top vijf HubSpot updates van juli 2023 die je nu kunt gebruiken.

  1. Aangepaste workflowweergave en submappen
  2. Acties kopiëren en plakken van de ene workflow naar de andere
  3. Ingebedde automatisering in aangepaste enquêtes voor CSAT/NPS
  4. Een offerte markeren als ondertekend
  5. Content Assistant (bèta) updates voor deze maand

 

Trigger workflows met (custom) events

Wanneer er een event plaatsvindt, kunt u uw werkprocessen opstarten. Dit resulteert in meer tijdige en aangepaste automatisering.

Klanten kunnen nu workflows maken zonder functionaliteit te verliezen nu triggers worden omgevormd tot events door HubSpot. De mogelijkheid om een workflow te initiëren wanneer de waarde van een property verandert, is een veelvoorkomende use case. Voorheen gebruikte u "is bekend" of voegde u een vertraging toe. Nu kunt u echter het event "waarde property gewijzigd" selecteren om automatisch te starten wanneer de woning wordt bijgewerkt.

Content goedkeuringen voor landingspagina’s en blogs

Voordat een landingspagina of blog wordt gepubliceerd, vragen of vereisten voor goedkeuring. Het is vergelijkbaar met de huidige goedkeuring voor e-mails.

Met HubSpot's Content Approvals kunnen marketeers nu een groter deel van het contentcreatieproces van HubSpot beheersen. Dit vermindert problemen tijdens het content creatieproces, geeft gebruikers meer vertrouwen bij het gelijktijdig reviewen, bewerken en publiceren van content en maakt het eenvoudiger om wijzigingen tussen conceptversies bij te houden tijdens het proces.

Ad goals binnen Ads maken

Het introduceren van de mogelijkheid om doelstellingen voor advertenties te stellen met behulp van de advertentietool! Nu kunt u vier afzonderlijke reclamedoelen kiezen en de voortgang ervan volgen via het tabblad Analyze in Adverteren:

  • Contacten vanaf eerste formulier indiening
  • Kosten per contact in een levenscyclusfase
  • Netwerk conversies
  • Aantal contacten in een levenscyclusfase

Het instellen van doelen voor uw advertentiecampagne is een cruciaal onderdeel van het uitvoeren van advertenties, omdat dit u in staat stelt om een nauwkeurig overzicht te houden van de prestaties van uw campagne. Nu kun je al je belangrijke HubSpot-rapportages direct naast deze cruciale advertentiedoelen bijhouden.

Logboek van beveiligings- en aanmeldingsactiviteiten

Deze nieuwe tool stelt Super Admins in staat om in realtime een auditlogboek te bekijken dat alle aanmeldingsactiviteiten en beveiligingsgerelateerde acties van gebruikers in het account weergeeft.

Administrators zijn vaak het aanspreekpunt voor zowel gebruikers als bedrijven, als er iets mis gaat met hun portalen. Ze leveren informatie en gegevens voor beveiligings- en nalevingscontroles.

WhatsApp verbeteringen in the Conversations Inbox

De volgende updates voor WhatsApp in de Inbox zijn onlangs door HubSpot uitgebracht:

  • Ontvangstberichten lezen
  • Metagegevens berichten
  • Quarantaine berichten
  • Verplaatsen tussen inboxen

Om de klanttevredenheid te vergroten en de WhatsApp-ervaring gemakkelijker en toegankelijker te maken, blijft HubSpot werken aan het verbeteren van de gebruikerservaring. Onze klanten kunnen efficiënter en effectiever communiceren met hun klanten door de WhatsApp-kanaalervaring te verbeteren.

Google Enhanced conversies

Een functie voor advertentie conversies die Google enhanced conversies is, kan de nauwkeurigheid van uw conversiemetingen verbeteren. Het is een uitbreiding van de huidige conversietags door de gehashte first party conversiegegevens veilig van uw website naar Google te sturen. 

Adverteerders moeten hun conversiegegevens veilig en privacy-first terugsturen naar de advertentienetwerken, aangezien het bijhouden van advertenties steeds moeilijker wordt en de cookies verdwijnen. HubSpot stuurt gegevens over het invullen van formulieren op locatie terug naar de server van Google met verbeterde conversies. Dit zal:

  • Conversies terugvinden die anders niet zouden zijn gemeten
  • Optimalisatie van biedingen verbeteren door betere gegevens
  • Privacy veilig zijn met hashing van klantgegevens van de eerste partij

[Public Beta] Nieuwe CTAs beschikbaar in marketing e-mails

Je kunt nu nieuwe CTA's toevoegen aan je marketing e-mails.

De vernieuwde CTA's van HubSpot bieden je de flexibiliteit die je nodig hebt om aantrekkelijke en converterende middelen voor je websites te maken. Tot nu toe waren de nieuwe CTA's niet beschikbaar om toe te voegen aan je marketing e-mails. Er was de optie om eenvoudige knoppen te gebruiken die geen manier boden om de effectiviteit van het aanbod over meerdere touchpoints te volgen. Oude CTA's boden wel een meer diepgaande tracering, maar het gebruik ervan in e-mail leidde vaak tot weergaveproblemen - de CTA in e-mail werd weergegeven als een afbeelding en niet als HTML, wat betekende dat deze vaak wazig werd weergegeven.

Met de toevoeging van de nieuwe CTA's aan marketing e-mails kun je nu de effectiviteit van je aanbieding op meerdere touchpoints volgen zonder dat je je zorgen hoeft te maken over technische problemen.

Deze verbeteringen maken HubSpot een betere ervaring voor jou. Kijk uit naar onze toekomstige HubSpot updates blog waar we dieper ingaan op de nieuwe functies die in augustus werden onthuld.