HubSpot Update: nieuwe Help Desk Workspace is nu beschikbaar

Elke maand houden we je op de hoogte van de laatste updates in HubSpot. In deze blog lichten we een belangrijke update uit van januari 2024: de lancering van een nieuwe alles-in-één klantenservice oplossing in publieke bèta van HubSpot.

 

 

 

De nieuwe Help Desk Workspace van HubSpot

Voor bedrijven die betere klantenservice en meer efficiëntie willen in hun klantinteracties, is de lancering van HubSpot's nieuwe Help Desk Workspace echt een grote stap vooruit. Deze functie is ontworpen om support teams te ondersteunen bij het beheren van klantvragen door ze beter te integreren en te stroomlijnen.

Een centrale locatie binnen HubSpot

De Help Desk Workspace brengt verschillende aspecten van klantinteractie samen op één centrale locatie, waardoor het gemakkelijker wordt om tickets te beheren en gesprekken te voeren met klanten. Door de integratie van zowel de Conversations Inbox als Tickets, biedt deze nieuwe oplossing een platform waar je klantinformatie vindt, communicatie via verschillende kanalen beheert en gebruikmaakt van AI-aangedreven tools om een betere service te leveren.

Een van de grootste voordelen van de Help Desk Workspace is dat je niet meer hoeft te navigeren tussen verschillende portalen. Door de functionaliteiten van de Inbox en Tickets te combineren, zorgt deze nieuwe workspace ervoor dat je je kunt concentreren op wat echt belangrijk is: het bieden van hoogwaardige ondersteuning aan klanten, zonder te worden afgeleid door technische belemmeringen.

Wie hebben toegang tot de Help Desk Workspace van HubSpot?

Momenteel bevindt de Help Desk zich nog in de bètafase, maar het is beschikbaar voor gebruikers met Service Hub Professional die over een Service Seat beschikken. Om de Help Desk te gebruiken, hoef je alleen maar naar Service > Help Desk te navigeren in je HubSpot-account. Van daaruit kun je de mogelijkheden van deze nieuwe workspace verkennen en implementeren in je dagelijkse workflow voor klantenservice.

Aan de slag met de Help Desk Workspace

De lancering van de nieuwe Help Desk Workspace belooft een grote impact te hebben op de klantenservice van B2B bedrijven. De alles-in-één oplossing van HubSpot biedt een efficiënte, geïntegreerde en gebruiksvriendelijke klantenservice portaal, zodat jouw organisatie sterke relaties kan opbouwen met jouw klanten en uit kan blinken in een competitieve markt.

Heb je vragen over de Help Desk Workspace of de publieke bèta van HubSpot? Neem dan contact met ons op.