Kennis delen doen we graag
Zo maak je Buyer Persona's voor jouw bedrijf
Buyer persona’s zijn fictionele, gegeneraliseerde representaties van jouw ideale klant. Ze helpen je om je klanten (en prospects) beter te begrijpen, en maken het makkelijker voor je om je inbound...
Naar het artikel
Hoe maak ik een goed sales dashboard?
Een sales dashboard met actuele verkoopcijfers helpt om te monitoren waar een onderneming staat met betrekking tot gestelde verkoop- en omzetdoelen. In dit artikel leggen wij je in vijf stappen uit...
Naar het artikel
Wat is Inbound Sales
Steeds meer sales teams kiezen voor Inbound Sales. In dit artikel leggen wij je uit wat Inbound Sales is en nemen we je mee in de verschillende fases van het Inbound Sales proces.
Naar het artikel
Case Elpress: Hygiënesluis-inrichting
Sinds 2017 zet Elpress Inbound Marketing in om haar producten en diensten met behulp van inbound-campagnes te vermarkten. In dit artikel gaan wij dieper in op een van deze inbound-campagnes, de...
Naar het artikel
Sales: De eerste call met je lead: De connect call!
Alles over het eerste telefonische contact met jouw lead. In de connect call maak je jouw first impression. We vertellen je er alles over in deze blog!
Naar het artikel
Sales: Wanneer ga ik bellen? 5 tips!
Twijfel jij ook vaak over het wel of niet bellen van een lead? Check dit blog om te bepalen waneer je naar de telefoon grijpt om je lead te bellen.
Naar het artikel
Waarom je de HubSpot onboarding moet uitbesteden
Wil jij starten met HubSpot als marketing- & salestool? In dit blog leggen we uit waarom het verstandig is om het onboardingstraject uit te besteden.
Naar het artikel
Wat houdt een HubSpot onboarding in?
Wij helpen jou om zo efficiënt mogelijk over te stappen naar HubSpot. Lees in dit blog wat je kunt verwachten van de HubSpot onboarding.
Naar het artikel
Wanneer is een lead klaar om door sales te worden opgevolgd?
Druppelen jouw leads gestaag binnen, maar struggle je met het overdragen van de juiste leads naar sales? Wij brengen voor je in kaart wanneer een lead klaar is om door sales te worden opgevolgd.
Naar het artikel