Kennis delen doen we graag
26 statistieken die niet mogen ontbreken in je marketing rapport
In dit artikel beschrijf ik 26 statistieken die absoluut niet mogen ontbreken in je marketing rapport. Zorg dus dat je deze cijfers paraat hebt!
Naar het artikel
Gevonden worden in Google: hoelang duurt dat?
In dit artikel lees je welke zaken van invloed zijn op de snelheid waarop pagina's in Google verschijnen. Lees snel verder!
Naar het artikel
Bespaar tijd en verbeter je moderne sales door e-mail templates
In dit blog leg ik uit hoe ik zowel tijd bespaar als de conversie verhoog met e-mail templates bij inbound sales.
Naar het artikel
5 manieren om marketing en sales snel beter te laten samenwerken
Marketing en sales worden vaak als aparte teams met eigen doelen beschouwd. Terwijl zij door samen te werken veel betere resultaten kunnen halen!
Naar het artikel
Stappenplan: Zelf een ebook maken
Content creatie is een essentieel onderdeel van moderne marketing. Lees hier hoe je zelf een ebook kunt maken.
Naar het artikel
Marketing KPI’s: het wat, hoe en waarom [+10 voorbeelden]
In dit blog lees je over het wat, hoe en waarom van marketing KPI’s en geef ik 10 voorbeelden van essentiële marketing KPI's.
Naar het artikel
Tips voor het verbeteren van de klanttevredenheid
In dit artikel vertel ik hoe je de klanttevredenheid in kaart kunt brengen en ga ik dieper in op welke manieren je de klanttevredenheid kunt verbeteren.
Naar het artikel
Chatbot implementeren in B2B: stel jezelf de volgende drie vragen!
Een goed ingerichte chatbot helpt je als b2b onderneming meer rendement behalen uit je marketing-inspanningen. Lees in dit artikel hoe je dat doet.
Naar het artikel
4 redenen waarom jij een marketingplan op papier moet zetten
In dit blog geef ik je vier redenen waarom het voor het MKB segment belangrijk is om het marketingplan te documenteren.
Naar het artikel