Kennis delen doen we graag
Content mapping: wanneer is welke content relevant?
Lees in dit artikel wat content mapping is en hoe je dit kunt gebruiken om je content marketing strategie te optimaliseren.
Naar het artikel
3 juridische valkuilen waar je als moderne marketeer op moet letten
Ieder marketingbureau krijgt met wetgeving te maken. In dit artikel heb ik drie veel voorkomende juridische valkuilen voor je op een rijtje gezet.
Naar het artikel
Website inspiratie nodig? 3 voorbeelden van goede B2B websites
In dit blogartikel geef ik ter inspiratie 3 voorbeelden van goede moderne B2B websites die geoptimaliseerd zijn voor leadgeneratie.
Naar het artikel
Hi there! Zo maak je een Conversational Marketing Blueprint
Met de conversational marketing blueprint van Drift segmenteer je websitebezoekers en geef je ze een gepersonaliseerde ervaring. Lees hier hoe!
Naar het artikel
Bereik hogere conversie door bezoekers slim te verwelkomen
Tegenvallende conversie heeft vaak meedere oorzaken. Heb je al wel eens gedacht aan het optimaliseren van formulieren voor een hogere conversie?
Naar het artikel
Hoe werkt een Marketo Engagement Program?
Lees in dit artikel hoe een Marketo Engagement Program werkt en waarom deze beter werken dan standaard lead nurturing programma's. Klik op de link..
Naar het artikel
Over marketing, sales en hun weerstand tijdens verandering: 5 tips
Hoe krijg je het voor elkaar om weerstand tussen marketing en sales tijdens verandering tegen te gaan en nieuwe ideeën in de praktijk te brengen?
Naar het artikel
Wat is Engagement Marketing en hoe werkt het: 5 principes
Lees in dit artikel hoe engagement marketing je kan helpen met het bereiken van de doelen van je onderneming. Klik op de link om verder te lezen.
Naar het artikel
B2B-bedrijven! Wacht even met praten over je bedrijfs-DNA
Bedrijfs-DNA moet nooit expliciet benoemd worden in communicatie naar klanten, maar moet wel altijd blijken. Hoe dat werkt, lees je in dit blog.
Naar het artikel