Kennis delen doen we graag
Facebook zakelijk gebruiken: 3 manieren om meer volgers te krijgen
Zet jouw organisatie Facebook zakelijk in? En is dat redelijk succesvol of valt het aantal volgers van de bedrijfspagina tegen? Ik geef 3 tips!
Naar het artikel
De menustructuur van je website: best practices
De menustructuur vormt een essentieel onderdeel van je website. In dit blogartikel vertellen we je 'de best practices' van een effectieve menustructuur.
Naar het artikel
Corporate identity mix: is de identiteit van jouw organisatie helder?
De corporate identity mix helpt je de identiteit van de organisatie in kaart te brengen of te veranderen. Lees hier verder.
Naar het artikel
Schrijftips: Waaraan heb ik het verdient?
Voltooid deelwoorden: wanneer gebruik je een -d of een -t? En wat is er met ’t sexy fokschaap? Zo moeilijk is ’t niet. Lees hier korte schrijftips.
Naar het artikel
Zoeken met Google: wat gebeurt er achter de schermen?
Hoe zorgt Google ervoor dat gebruikers die zoeken met Google de juiste resultaten (jouw website!) te zien krijgen? We nemen een kijkje achter de schermen!
Naar het artikel
Wat is een wireframe en hoe maak je er een?
Om het webdesign traject effectief en snel te laten verlopen is het belangrijk om in eerste instantie een wireframe te maken. Wat is een wireframe precies en hoe maak je er een?
Naar het artikel
De Uses & Gratifications theorie: over media gratificaties
In dit blogartikel leg ik de U&G theorie uit en vertel ik hoe de theorie zich verhoudt tot inbound marketing.
Naar het artikel
Online marketing en sales: tips en tools voor thuiswerkers
In dit blog delen we tips en tools voor online marketing en sales, zodat je ook als je thuis werkt kunt bijdragen aan de groei van je bedrijf.
Naar het artikel
Het moderne marketing menu: als je wilt dat alles klopt
Een moderne marketing campagne lijkt in veel aspecten op de keuken van een goed restaurant. In dit blog leg ik uit hoe je jouw menu in elkaar draait!
Naar het artikel