Kennis delen doen we graag
Website leads opvolgen: direct nabellen of lead nurturing inzetten?
Lees in dit artikel op welke wijze je het beste website leads kunt opvolgen: is het handig om direct na te bellen of maak je gebruik van lead nurturing?
Naar het artikel
“Wie is hier nou de snackbar?” Zo interview je experts voor bloginput
Met de tips uit dit blog organiseer je een fijn interview met je productexperts én schrijf je goede blogs.
Naar het artikel
Wat zijn rijke zoekresultaten en hoe pas je deze toe in jouw SEO-strategie?
Wat zijn deze rijke zoekresultaten en hoe kun je ze toepassen in jouw SEO-strategie? Je leest het in dit blog!
Naar het artikel
Alles wat je moet weten over de marketing tool BuzzSumo
BuzzSumo is een ideale tool om je moderne marketing strategie mee te ondersteunen. In dit blog lees je hoe de tool werkt en wat je er mee kunt.
Naar het artikel
Alles wat je moet weten over de HubSpot Analytics Tools update
Begin dit jaar introduceerde HubSpot nieuwe analyse tools in de marketing software en werd duidelijk dat sommige oude functies gaan verdwijnen. Aan de ene kant balen voor marketeers die hun reporting...
Naar het artikel
Getest: wat hebben de beste Call-to-Actions gemeen?
Dit blog bespreekt een onderzoek dat verschillende Call-to-Actions vergelijkt. Hoe richt je CTA's het beste in? De antwoorden lees je in dit blog.
Naar het artikel
B2B Lead generatie: leads kopen via een leadgenerator (2 van 3)
Lees in dit artikel welke voor- en nadelen leads kopen via een leadgenerator met zich meebrengt. Klik op de link om verder te lezen!
Naar het artikel
Let’s talk value! Over waarde in moderne marketing
In dit blogartikel ga ik opnieuw op zoek naar de betekenis van waarde en naar manieren waarop je écht waarde kunt toevoegen met moderne marketing.
Naar het artikel
Verbeter je inbound recruitment proces met een chatbot [Deel 2]
In dit blog lees je hoe een chatbot jouw kan ondersteunen in de vijf stappen van het inbound recruitment proces. Van vacature tot eerste werkdag!
Naar het artikel