Kennis delen doen we graag

4 redenen om online video zakelijk in te zetten
In dit artikel geef ik je vier redenen waarom je online video zakelijk zou moeten inzetten. Lees snel verder!
Naar het artikel

Moeten we nog aandacht besteden aan zoekwoorden in 2023?
Sinds Google de regels heeft veranderd, moeten marketeers op zoek naar een nieuwe SEO-strategie . Zijn zoekwoorden nog wel belangrijk in 2018? En zo nee, wat komt er voor in de plaats? Dat vertel ik...
Naar het artikel

Waarom webinars mislukken [deel 2]
In dit tweede deel lees je nog eens vijf redenen waarom webinars mislukken. Op naar succesvolle webinars!
Naar het artikel

Hold your pen! De kunst van het korte webteksten schrijven
Content is king, maar webteksten schrijven vraagt om een goede gum. Hoe zorg je ervoor dat je website niet verdrinkt in tekst? Dat lees je in deze blog.
Naar het artikel

Online brand communities voor B2B: theorie en praktijk
In dit blogartikel leg ik uit hoe online brand communities een rol kunnen spelen bij het ontwikkelen van waardevolle relaties op de B2B markt.
Naar het artikel

De workflow: belangrijk voor je marketingstrategie
Ben jij een content writer? Richt dan ook eens een workflow in. Dat is niet alleen goed voor je moderne marketingstrategie, maar ook voor je teksten!
Naar het artikel

Webcare: belangrijk voor imago en klanttevredenheid
In dit blog lees je wat goede webcare is en hoe het bijdraagt aan een betere klanttevredenheid en een sterk imago.
Naar het artikel

HubSpot Conversations versus Drift: welke tool kies je?
HubSpot Conversations versus Drift: welk conversational platform is het meest geschikt voor jouw doelen? Lees het in dit blog.
Naar het artikel

Rebranding: heeft jouw B2B merk een opfrisbeurt nodig?
Check dit blog om te zien of jouw B2B merk een rebranding nodig heeft.
Naar het artikel